mandag den 7. marts 2016

Ham Fra Stockholm - Del 2

Hans læber på mine er urealistiske. Det er nemt. Jeg ved præcis, hvordan jeg smelter sammen med ham. Det er ikke akavet. Kun forkert.

Der er gået en måned siden turen til Stockholm. Der skete intet og jeg ved intet om, hvad fremtiden vil bringe. Tanker om Stockholm Vennen (SV) driver i baggrunden. Mit liv i London står i kasser på stuegulvet. Jeg har ikke noget job, ikke nogen bolig, kun en enkeltbillet til Sydney.

Al sikkerhed er kastet overbords og jeg vinker farvel til langtrukne længsler, knuste følelser og alt det jeg kender.

Før jeg ved af det, står jeg og kigger op på et departure board, hvor der står Sydney. Indebrændte tvangstanker om mænd er dug for solen. Nu er er det tid til at tænke på mig selv. I alt for lang tid, har jeg fokuseret på testosteronindholdet i mit liv. Nu er det min tid.

Tre fly og 36 timer senere er jeg endelig down under. I Sydneys lune oplyste gader forsvinder alle svenske tanker for en stund. Men når jeg begiver mig dybt ind i det røde land, kommer de luntende tilbage.

I en bus, der suser ned ad Stuart Highway midt i Northern Territory, vågner jeg af en dyb dagdrøm om Ham. Efter denne dag plages mine dage af umulige tanker.

Jeg forestiller mig, at jeg løber på ham ved stranden på den azurblå østkyst. Jeg drømmer om hans gråblå øjne, jeg føler hans svedige hud mod min, jeg griner ved tanken om vores samtaler. Fuck. Jeg er forelsket.

Det er dejligt. Det er ulideligt. Jeg dyrker det. Jeg flygter fra det.

Men endeligt er jeg efterladt med tanken: ”Hvad nytter det?”

Begyndelsen på dette:

Ham Fra Stockholm - Del 1



Fortsættelsen:
Ham Fra Stockholm - Del 3
Ham Fra Stockholm - Del 4

/Gemt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar